Η ΧΑΡΤΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΙΤΣΙΟΥ & ΥΙΟΙ ΑΕ έχει σχεδιάσει την πολιτική επιστροφών με στόχο τη δίκαιη και διαφανή εξυπηρέτηση των πελατών της. Η πολιτική αυτή καλύπτει τις περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων που δεν πληρούν τις προσδοκίες σας ή παρουσιάζουν προβλήματα.

1. Προϋποθέσεις Επιστροφής

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές υπό τις εξής προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί ή υποστεί φθορές.
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει όλα τα συνοδευτικά υλικά (π.χ., εγγυήσεις, οδηγίες χρήσης).
  • Το αίτημα επιστροφής πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (π.χ., τιμολόγιο ή απόδειξη).

2. Εξαιρέσεις Επιστροφών

Η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή στις εξής περιπτώσεις:

  • Προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία, όπως συσκευασίες με λογότυπο πελάτη ή άλλα εξατομικευμένα προϊόντα.
  • Προϊόντα με εμφανή σημάδια χρήσης ή φθορές που δεν οφείλονται στην εταιρεία.

3. Διαδικασία Επιστροφής

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επικοινωνία: Ενημερώστε την εταιρεία μας για το αίτημα επιστροφής σας, μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +30 2310 698706, +30 2310 698606,+30 2310 695809, παρέχοντας τον αριθμό παραγγελίας και την αιτία επιστροφής.
  2. Αξιολόγηση αιτήματος: Η ομάδα μας θα αξιολογήσει το αίτημά σας και θα σας ενημερώσει για την έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής.
  3. Αποστολή προϊόντος: Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, στείλτε το προϊόν στη διεύθυνση της εταιρείας μας. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρείας.
  4. Επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση: Με την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος, θα ολοκληρώσουμε την επιστροφή χρημάτων σας ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

4. Επιστροφή Χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή:

  • Πληρωμές με κάρτα: Η επιστροφή γίνεται μέσω ακύρωσης της συναλλαγής στην κάρτα σας.
  • Τραπεζικές καταθέσεις: Το ποσό επιστρέφεται στον λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει.

Ο χρόνος ολοκλήρωσης της επιστροφής χρημάτων είναι έως 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

5. Επιστροφή Ελαττωματικών ή Λανθασμένων Προϊόντων

Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν με ελάττωμα ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε:

  • Επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών από την παραλαβή.
  • Η εταιρεία θα καλύψει τα έξοδα επιστροφής και θα σας αποστείλει το σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με την πολιτική επιστροφών, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Στόχος μας είναι να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!