Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
Για να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής που θα βρείτε στη σχετική ενότητα του Ιστοτόπου. Θα χρειαστεί να καταχωρήσετε προσωπικά και φορολογικά στοιχεία της επιχείρησής σας, όπως ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας, ΑΦΜ και επωνυμία. Η εγγραφή σας υπόκειται σε αξιολόγηση από την εταιρεία και μόλις εγκριθεί, θα λάβετε email επιβεβαίωσης για να ξεκινήσετε τις αγορές σας.
Πότε μπορώ να δω τις τιμές και να υποβάλω παραγγελία;
Οι τιμές και η δυνατότητα υποβολής παραγγελιών είναι διαθέσιμες μόνο σε εγγεγραμμένους και εγκεκριμένους χρήστες. Μετά την έγκριση του λογαριασμού σας, θα έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Ποια προϊόντα διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων σκληρής και εύκαμπτης συσκευασίας χάρτου και πλαστικού. Επιπλέον, παρέχουμε τη δυνατότητα κατασκευής συσκευασιών κατά παραγγελία, συμπεριλαμβανομένων συσκευασιών με λογότυπο ή ειδικά σχεδιασμένων χαρακτηριστικών.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που προσφέρετε;
Προσφέρουμε τους εξής τρόπους πληρωμής:
- Πληρωμή με κάρτα: Υποστηρίζουμε όλες τις κύριες πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, μέσω ασφαλούς πλατφόρμας πληρωμών.
- Τραπεζική κατάθεση: Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας στον τραπεζικό λογαριασμό μας. Στην αιτιολογία, παρακαλούμε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας σας και να μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής και πόσο διαρκεί η παράδοση;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία σας και συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 1-3 εργάσιμων ημερών για παραδόσεις εντός Ελλάδας. Για απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις.
Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που έχω αγοράσει;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους, υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Ωστόσο, προϊόντα που έχουν παραχθεί κατά παραγγελία ή έχουν εξατομικευμένα χαρακτηριστικά δεν επιστρέφονται. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό ή λάθος;
Εάν παραλάβετε προϊόν που είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών από την παραλαβή. Η ομάδα μας θα φροντίσει να διορθώσει το ζήτημα άμεσα, κανονίζοντας αντικατάσταση ή επιστροφή.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
Μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία, θα λάβετε email με τον αριθμό φορτωτικής. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον αριθμό για να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας μέσω της πλατφόρμας της μεταφορικής.
Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας ή κόστος αποστολής;
Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας. Το κόστος αποστολής υπολογίζεται με βάση το βάρος, τον όγκο των προϊόντων και την περιοχή παράδοσης. Το τελικό κόστος εμφανίζεται πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Ποιος μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια;
Για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω:
- Email: [email protected]
- Τηλέφωνο: +30 XXX XXXX XXX
- Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή, 09:00 - 17:00.