|
ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ΧΑΡΤΟΠΛΑΣΤΙΚΗ τηρεί πελατοκεντρική, προοδευτική, πολυε- πίπεδη και αυστηρή πολιτική διαχείρισης παραγγελιών. Στόχος είναι η καλύτερη κατανόηση και η επικεντρωμένη παρουσίαση ιδανικών λύσεων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται στοιχειώδης περι- γραφή της διαδικασίας προόδου των διαφορετικών δράσεων:
- Έντυπα για την παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών.
- Ενημερωτική επαφή υπεύθυνου της εταιρείας με τον πελάτη.
- Αξιολόγηση των αναγκών και καθορισμός του αντικειμένου.
- Προκοστολόγηση.
- Προκαταρτική μελέτη και παρουσίαση τεχνικών λύσεων.
- Δημιουργικό και εικαστικές προτάσεις.
- Τελικός καθορισμός του αντικειμένου.
- Τελική κοστολόγηση και προκαθορισμός χρόνου παράδοσης.
- Τελική παρουσίαση του συνολικού αντικειμένου.
- Έγκριση του πελάτη.
- Προετοιμασία και προώθηση στη γραμμή παραγωγής.
- Συσκευασία των προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη.
- Τιμολόγηση και προσωρινή αποθήκευση.
- Μεταφορά στο χώρο του πελάτη με ιδιόκτητα οχήματα ή μεταφορά
σε έγκυρες μεταφορικές εταιρείες για την αποστολή.
- Περιοδική επαφή με τον πελάτη από ειδικούς της εταιρείας για
την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την αποτελεσματικότητα, την αποδοχή και την πρακτικότητα των προϊόντων μας.
|